Politica de retur

Conform legii in vigoare (OUG 34/2013) aveti dreptul de a returna produsul comandat in decurs de 14 zile calendaristice de la livrarea / primirea acestuia (conform art. 9, alin 2, lit. b din OUG 34/2013).

Click AICI  pentru a completa formularul de retur.  

Pentru produsele returnate prin curier, care nu reprezinta defecte de fabricare costul transportului va fi suportat de catre client, iar in cazul in caz contrar (produsul prezinta defecte din fabricare) costul transportului este suportat de catre compania noastra. In cazul in care produsul este trimis pentru schimbul cu alt produs, alta culoare, costul tranportului este suportat de catre client in totalitate. Produsele comandate care prezintă defecte de fabricație vor fi schimbate cu alte produse identice sau alte produse de aceeași valoare. 

Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in mod normal în 24-48 de ore, dar in cazuri speciale poate dura pana la 14 zile de la retur. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Nu se pot returna

Produsele comandate în mod expres la cererea cumpărătorului și care nu faceau parte din stoc la momentul comenzii; Drepturile de returnare nu se acordă produselor speciale dacă acestea au fost fabricate sau modificate conform comenzilor/instructiunilor specifice ale cumpărătorului

*Clientii care au refuzat primirea coletului, acesta intorcandu-se la noi retur, vor putea comanda ulterior doar daca vor achita in avans (plata online cu cardul).

La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat.

Pentru orice sesizari si reclamatii te rugăm sa ne contactezi la adresa contact@busyman.ro